2Yorum
KY-1031276
Roman kahramanının yaşadığı aşkı anlatma şekli ve olayların birbiriyle bağlantısı, bazen okurken daha çok kendinizi vermenizi gerektirse de kesinlikle hoş bir roman olduğunu söyleyebilirim. Eski bir zamanda geçiyor. Ara ara gelecek-geçmiş arasında bağlantı kurarak anlatıyor yazar bu hikayeyi.
178
kitapta işlenen konular çok ince tasarlanmış,ayrıntılara yer verilmiştir.kitabı okurken dikkatli okumak gerekiyor.geçmişi ve geleceği bir arada veren,arada geçen olayları da merak etmenizi sağlayan güzel bir kitap...