2Yorum
ela_esi
Üstat
çok güzel çok romantik bir kitaptı. savaş stratejisine ilgi duyanların zevkle okuyacağını düşündüğüm romantik bir roman.
gok36
Bunca yıldır strateji, diplomasi okurum, eğitimini aldım bunların ve tez bile yazdım ama doğrusu hayatımda ne kadar kullandım bilemiyorum. Bu ktap her şeyin ötesinde belki sırtımda küfe gibi taşıdığım bilgilerin bi işe yaramasına sebep olacak.