21Yorum
Salih Akın
Üstat
çok şirin, içten, tam da çocuk edebiyatının dili: gönül dili. sade ve şık.
numba
Bu harika kitap okuduktan sonra sizde içinizdeki gönül kuşuna kulak vermeye ne dersiniz?
Tuğba  Nazır
Bilge
Bazı küçüklere diye kitaplar büyüklere kapı açar
doğalhekime
Kitapkurdu
Küçüklere okurken büyüklerin de çok zevk alabileceği bir eser olmuş tavsiye ederim.
canan şener vural
Kitapkurdu
çok harika bir kitap. yetişkinlere de tavsiye ederim. çocuklarımın arkadaşlarının annelerine hediye etmek için de bir kaç tane satın aldım. çok çok okumanızı tavsiye ediyorum.
smyyzn
Uzun zamandır basıma girmesini beklediğimiz bir kitaptı.Az cümleyle çok şey anlatan,sadece çocukların değil büyüklerin de seveceği bir kitap
Gizem Y.
Üstat
Tekrar tekrar okunacak harika bir kitap çok beğendik
cramel
Çok güzel ve naif bir kitap... çocuk kitabı ama ben çocuklarımla birlikte okudum ve resimlerine baktım. Çocuklarım yoğun bir duygu hissettiklerinde "gönül kuşum diyor ki" demeye başladılar... Okunan bir sürü çocuk kitabı bir yana, bu, yer eden, çocuklarınızın çok seveceği bir kitap
findikici
Kitapkurdu
Yetişkin ve ya çocuk herkese hitap eden bir eser.
Esmanrl
Kitapkurdu
Okuyup tekrar tekrar okuduğumuz bir kitap bence bu kitabin yaşı yok yalnızca gönlü var..
medine  kılıç
Çocuktan öte anne babaların okuması gereken Harika bi kitap
Sema Tezişçi
Çocuk görünümlü ebeveyn kitaplarından bence. bayıldık çizimleri de Bir harika
KY-2768417
harika harika harika ahh gönül kuşu
Dünya Altıntaş
Kitapkurdu
Çocuk kitabı olsada büyüklerinde çok şey bulabileceği bir kitap.Kesinlikle tavsiye ederim...
FNZehra
Kaşif
Çocuk gözüyle bakabilsek hayata ve iliskilerimize ne gönül kırgınlığı kalır, ne anlaşılmayı bekleyen bir çift göz...
fyzn13
Bilge
Sadece çocuklar değil yetişkenler de okumalı
okumayısevencicikız
Kitapkurdu
Şiirsel dili, çizimleri,duyguları somutlaştırması bir yana her bir duyguyu bir kutuya koymuş olmasına ve içimizdeki gönül kuşumuzun tek ayağı üzerinde dururken diğer ayağıyla duygumuza göre kutularımızı açması ne kadar da gerçekçi.. Harika bir kitap 7'den 70'e okunabilir
arwen gökçen
Kitapkurdu
Küçükler için de büyükler içinde çok çok güzel çok anlamlı bir kitap. Resimleri de harika. Bu kitabı çok sevdik ve herkese öneriyoruz.
KY-387267
Çocukların duygu dünyasına bakış açısına bayıldım kesinlikle tavsiye ederim
Gokce Kilic
Çok çok güzel bir kitap. Sadece çocuklar değil büyükler de okumalı
1 2