kitapokuyaninsann
Kitap cidden insanı bunaltiyor bazi davalari okurken çok kötü hissettim .ama çoğu çok ilginçti ,kesinlikle ve kesinlikle kötü bir ruy hslindeyken okunmamalı yoksa dahada depresifleştiriyor :)