feamarth
Perihan Mağden'in tüm romanlarını okumuş biri olarak düşüncem şu; Refakatçi Perihan Mağden'in en kötü kitabı.. <br />İçinde bir kaç cümlenin altını çizdim belki; ama beğenemedim bir türlü kitabı. Eğer gerçekten onu seven bir okuyucuysanız deneyin ama tanımak için kesinlikle en kötü kitabı...