n.korkmaz
Bir yahudinin olanlara böyle bakabilmesi beni o kadar etkiledi ki.. Reddettiğim ön yargılarımı görmemi sağlayan bir kitaptı. Bana zalim bir ırk yoktur , zalimler vardır dedirtti. Bir solukta okunabilecek bir kitap. Ama açıkçası yazar acıları dışardan anlatabilmiş sadece. Zaten hepimiz bu acının dışında değil miyiz...