Her Şey Ben Yaşarken Oldu
Her Şey Ben Yaşarken Oldu Ürüne Git
Eser_ORAN
Kitapkurdu
Kitabını büyük bir keyifle okudum. Olaylar arasındaki bağlantıları ustalıkla birleştirmiş. Kullandığı betimlemeler çok hoşuma gitti. Okuduktan sonra Uludağ Sözlük'te şöyle bir tanımını görünce hak verdim doğrusu: "her şey ben yaşarken oldu" adlı kitabın yazarı. her ne kadar sigaradan nefret etsem de beraber sigara icmek istedigim 2 ınsandan biridir kendisi. diğerini daha bulamadım. kim bilir belki ileride adına düzenlenen bir öykü ödülü olur. görmezden gelinmemesi gereken bir yazar olduğunu düşünüyorum. kendisi gerçek bir yusuf olup aşka ve yalnızlığa ışık tutmaktadır, bir nevi post modernizmin hazretidir.