S.G.
Angelannın küllerinden sonra okuduğum bu eseri yazarın ABD ye gittikten sonra orada öğretmen olarak yaşadığı deneyimleri yalın bir dille anlatmış.<br />Yine yazar kendi hayatından kesitler vererek öğretmenlik mesleğinin özellikle lisedekinin çok farklı olduğunu ortaya koymaktadır.ayrıca lise öğretmenliğinden sonra yaşadığı üniversite deneyiminide konu alan eser öğretmenlikten sıkılan veya öğretmenliği düşünenlere yeni bir bakış açısı kazandırmakta.<br />SAYGILARIMLA....