hulyami
Lucinde Riley'in tüm kitaplarını okudum. Roman oldukça başarılı bir şekilde kurgulanmış.Birbiri ile kan bağı olmayan Yedi Kız kardeşi evlat edinen babaları vefat ettikten sonra gelişen olaylar. Pleiades (Ülker) yıldız kümesinin mitolojik hikayesinden esinlenerek kurgulanan bu romanda evlat edinilen ilk kız kardeş Maia'nın hikayesi işlenmekte. Kızları evlat edinen Salt baba kızların her birine bir not bırakmıştır. Bu macerada Maia kendi geçmişi ile yüzleşiyor bir nevi kendisi ile barışmasının hikayesi.Güzel bir roman idi beklentimin biraz altında kalsada kitap ortalara doğru açıldı yazarın etkili kalemi zevk ile okumamda etkili oldu. Serilerin ilk kitapları biraz daha zorlayıcı olduğuna inanıyorum serinin ikinci kitabını okumak istiyorum yaptığım araştırmalarda serinin diğer kitapları daha çok beğenilmiş..Bir denemenizi tavsiye ederim...