Elif.R
Güzel bir kitaptı sürekli merak içinde kalıyorsunuz okurken. İkinci kitabı da var muhtemelen. Aslında o sona doğru gizemini çözdüğümüz yeri anlatsa,kitap direkt oradan başlasa da çok güzel olurdu. Orada yaşanan şeyleri çok merak ediyorum.