hatice onar
Beklemenin güzelliğine,inceliğine temiz bir kalple inanan herkesin okumasını tavsiye edebileceğim bir roman..BEKLEYİŞ; akıcılığının yanında doğayı,toprağı,tabiata derin bakmayı sevenler içinse keyif dolu bir seyahat..Öyle bir seyahat ki sizi içine alıveriyor ve geri dönmek istemiyorsunuz o keyifli yolculuktan..Hele birde yolu,yolculuğu,yolun sonunda da AŞK'ın sırrına ermeyi niyet etmişseniz BEKLEYİŞ elinizden ve gönlünüzden düşmeyecek derim..Gönül hanemde Kalbimin en içi'ne oturan bir romanım oldu BEKLEYİŞ..