fleper
Kitap'ın değişik amaçlarla yazıldığını düşünüyorum.Yazar doğudaki sorunlara aklınca değişik yönlerden yaklaşmaya çalışmış ama doğru yönü bir türlü bulamamış.Kitapı okuduktan sonra yazar sayesinde şerefli türk ordusunda nasıl davranılmaması gerektiğini anlıyorsunuz.Ordunun ve milletin karalanmasına hiç bir zaman göz yummayacağız.Buna bu yazarda dahil.