alisalihk
Kaşif
keşke daha uzun olsada daha çok okusam demiştim ama tam kıvamında bırakmış yazar. o kadar içten bir kitapki. ilk defa bir kitapta mutluluktan ağlamıştım. Anlayarak ve hissederek okuyanlara ne mutlu...