seda2601
ilk sayfadan itibaren sizi içine çeken,okudukça acaba ahmet hamdi'in başına daha nekadar kötüsü gelebilir diye düşünürken çok güzel şekilde son buldu kitap..ben okumaktan zevk aldım tavsiye ederim.