eda96
Açıkça söylemek gerekirse bu kitapta Sam ve Grace de olur diye düşündüğüm için bu açıdan beklentimi karşılamayan bir kitap oldu. Bence onların olması kitaba daha renk katardı çünkü bu hikaye onlarla başladı zorlama olarak verilen telefon konuşmaları beni tatmin etmedi. Cole ve Isabel'e gelicek olursam bilmiyorum hem sevdim hem sevmedim arasında bir yerlerdeyim. Kitapta en sevdiğim karakter Leon oldu tuhaf bir şekilde onun dışında okunabilir ancak beklentileriniz çokta yüksek olmasın bence.