nuraytakazdrms
Üstat
Kitapta üç farklı karakter var. Oğlu öldürülüp katillerin serbest kalması üzerine kendi başına adaleti sağlamaya çalışan bir baba, rahibe gidip kendi geçmişini anlatan bir fahişe ve alkol yüzünden ailesi tarafindan terk edilen bir dedektif. Yazar bir yandan çocukların uğramış olduğu taciz ve tecavüz konusuna yer verirken bir yandan da rüsvet alan polisleri, adalet mekanizmasının nasıl yavaş işlediğini, polis mafya ilişkisini gözler önüne sermiş. Kurgusu güzel ona bir lafım yok, ancak karakterler inandırıcılıktan uzak ve bazı yerlerde boşluklar var. Ayrıca yazar hem dedektifin alkol probleminine hem de cinselliğe o kadar yoğunlaşmış ki işin gerilim kısmı biraz hafif kalmış... Neyse çok uzatmayayım, hızlı okunan bir kitaptı ancak okunsa da olur okunmasa da.