Nilay ÖZBAY
Yorum yazarken beğenılerın okunan kıtap kadar ruh halındende kaynaklı oldugunu dusunmeye basladım .Yanı bazen hayatınızın zor donemlerınde okudugunuz kıtap ne kadar sıze uysada ya da ne kadar guzel olsada fazla etkılenmıyorsunuz O yuzden bence hıc bır kıtap kötü değil gerilim türü sevenler ıcın okunabılır kendıne gore temposu olan basarılı bır kıtaptı