meyra
Kitapkurdu
ben çok beğenmedim, okuken de sıkıldım ama; bir biplanın nasıl çalıştırıldığı , bu arada uzun ve geçmişe dönük bir yolculuktan bahsediliyor.Yazarın uçmayı ve uçakları sevmesi, bu yolda ki kararlılığı sonunda da amacına en doğru şekilde ulaşması açısından değerlendirildiğinde güzel bir eser.Özellikle en sevdiğim tarafı biz gençlerin geçmişimizi iyi değerlendiremediğimizi ve bu günler için atalarımızın nasıl bir mücadele verdiğini anlamak istemeyişimizi hatırlatıyor.geçmişi anlamak ve bilmek için güzel bir eser. Bu yazarın martı adlı eseri çok daha güzeldi.