berfo99999
Kesinlikle çok çok güzeldi eminim ki bir süre sonra Lilly ve Caltonu özleyip tekrar okuyacağım ve belki ondan sonra bir kere daha okurum. Bir kere klişelikten uzaktı ve gerçekçi idi okumanızı öneririm.