esraklc_
Yazarın ilk kitabı olan Koğuş kadar beynimi yakamasa da, bu kitabı da çok iyiydi. Sürekli şüpheliler arası gidip geldim. "Aaa kesin bu" derken, daha da ilerledikçe "yok yok kesin bu" dedirten tarzda bir kurguydu. Çelişkilerle ilerleyen bir kitaptı. Arada çocuk istismarını da konu almış yazar. Bazı yerleri durgun ilerlese de ben çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ediyorum.