Hafize Özaslan
BEN SEVDİM KİTABI... ÖZELLİKLE KADIN KARAKTER ÇOK İYİYDİ... KONU DA BENİ KENDİNE BAĞLADI... ELİME ALDIM SU GİBİ AKTI SAYFALAR :)