Elif Kocakaplan
Kitapkurdu
Konu gayet güzel ama olayların gerçek yüzünü gördükçe bu dediğin filimlerde olur dedirtmiyor değil ama bi umut dünyasında yaşamak ve onları hissetmek güzel.umudu tükenmeyen bir çocuğun romanı diyebiliriz.tavsiye ederim.