sustunbas
çok kasvetli bir başlangıç olduğundan okurken başlarda sıkıldım açıkçası ama ne zaman mert evden çıktı işte o zaman sıkılmadan büyük istekle okudum..oldukça iyi bir kitap..roman Mert'in çok eski bir evde bulunan yaşlı bir adama yardım etmesiyle başlıyor...Aslında bu eve sıkışmış bir hayalet olan adam onu öldürmeyi ve bu şekilde kurtulmayı planlarken durum biraz daha farklı gerçekleşiyor ve Mert ölüyor...uzun kasvetli hüzün dolu aylar sonra Mert eve taşınan ailenin Kızı Elif'e aşık oluyor..ama dış dünyaya çıkması yasak olan Mert Elif gidince öncekinden daha da büyük bir boşluğa düşüyor bunun üzerine bekçi onun sınırlarını kaldırıyor ve Mert Elif'i bulmak için yola çıkıyor be süreçte başka hayaletlerle arşılaşıyor onların da yardımını alıyor.VE Elif'i buluyor...hikayenin sonunu söyleyerek hevesinizi kırmak istemem...iyi okumalar.