Shadow*
Oldukça gereksiz bir kitaptı. Karakterin bir türlü aklını başına toplayamaması beni çok sinir etti. Belki sonu güzel olur diye okumaya devam ettim fakat kitabın sonu kitabın kendisinden de saçmaydı.