füruzan.ylm
Olayın gidişatından az çok ne olacağı tahmin ediliyor. Beklentilerimi çok karşılamadı; ortalama bir film tadındaydı, olay da işlenişte. Bence olayda biraz tutarsızlık da vardı. Zaman geçirmek için okunabilecek bir kitap.