$u$u~
Kitapkurdu
Tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Okuduğum gerilim kitapları arasında en başarısızlarından biri. İlk sayfalardan olaya girmesi kitabı sürükleyici yapsa da kitapta GERİLİM olmaması beni hayal kırıklığına uğrattı. Gereksiz şeylere ve basit cümlelere yer verilmesi de cabası. Aldığıma pişman olduğum bir kitap olduğu için gerçekten üzgünüm.