esmer38
Kitapkurdu
Ben hayalperest bir insan değilim ama bu kitabı okuyunca önceden bildiklerimin toz pembe hayaller olduğunu kabullendim,kanıtlar çok fazla idi yalçın hocama katılmamak mümkün değil...Benim kanaatime göre herkesin okuyup öyle karar vermesi gereken çok güzel bilgi dağarcığı yüklü bir kitap.Okuyan kesinlikle uzun zaman düşünceye dalacak kendini bile sorgulamaya başlayacak.Sorgulama bize insan olduğumuzu anlatacak,Yalçın Hocamın eline ve yüreğine sağlık...