sema:))
Çok beğendim.Yazarın başka kitaplarını almak için bir kitapçıda aradığımda hiçbir kitabı yok denilince üzüldüm.Üstelik “Böyle bir isimde yazar olduğuna emin misiniz?” sorusuyla karşılaşınca da pek duygulandım.Vah ki bilmeyene!