Özgen Aycan
okurken yeryüzünde hiç bir çocuğun böyle bir hayatı olmaması için dua ettim :( çok güzel bir kitap ama okurken maya'nın gerçekten "çocuk olmadan büyümesine" ve aileden yoksun olarak bir hayat yaşamasına üzüldüm. özellikle ebeveynlerin okumasını tavsiye ederim.