duygu şanlı
Kitabı alırken aklımda şöyle güzel bir korku filmi tadında bir roman okuyacagımı düşünmüştüm.. ancak kısa kısa öykülerden oluşuyor... Yolcu yolunda gerek,yatırım ve şeffaf isimli öyküleri beğendim . Diğerleri benlik değildi..