beeblebroxx
bu kitap gerçekten görkemli kaybedenlerin anlayacağı kitap. Kitabın bir yerinde kitaptaki anlatıcı arkadaşı F.'nin kendisine anlattığı anılardan birini hataırlayarak şöyle diyor. Neden benim de böyle anılarım yok. neden benim başıma böyle şeyler gelmiyor.?