kgy
herkezın kendı goruslerı olavbılır ve herkez yazdıgı kıtaplarla ınsanbları bır yerlere yonlerdırmek ıster ama bu kadar bılgılı bır ınsanın bukadar sey bılıbde hala komunzm yada marks gıbı sahtekar akımcılar ve akımlarının etkısınde kalması gercekten komık bır olay ..bız artık bılıyoruzkı bu dunyanın basına acılan butun fenalıklar bu marks gıbı.lenın gıbı.hıtler gıbı yahudılerın ıcat ettıklerı akımlardan gelmısdır ..dunyadakı butun ızmler yahudı ıcadı ve fıtne aracıdır buna mıllıyetcılık ddee dahıl olmakla beraber hepsı ınsanlara gıydırılmıs olu gomleklerıdır....bunları bılmıyosa yalcın kucuk .lafım yok ama bunları bılmeyen bır ınsan bukadar seyı nerden bılıyo dıye de dusunmeden edemıyorum