katharsis2016
Arno Strobel'in: "Koğuş" kitabını çok büyük bir zevkle okumuştum. "Hipnoz"u da aynı zevk ve heyecanla okudum. Psikolojik gerilim türünü hem kitaplarda, hem de filmlerde çok severim. Arno Strobel ve kitapları; bu türün çok başarılı örneklerinden diye düşünüyorum. Her iki kitabına da tek kelime ile bayıldım. Özellikle psikolojik-gerilim sevenlere; beklediklerini fazlası ile veren kitaplar: "Koğuş" ve "Hipnoz" bence...