katharsis2016
Orta seviyede olan bir polisiye-gerilim kitabıydı. Polisiye ve gerilim kitapları ile çok fazla haşır neşir olanlar için çok fazla tatmin edici olmasa da, bu türü çok fazla okumamış olan okurlar için beklentileri fazlası ile karşılayabilecek bir kitap olmuş bence... Özetle orta karar bir polisiye-gerilim kitabı olmuş.