özgüldirek
Aslında savaşların ne kadar sebebsiz, amaçsız, savaş olsunda.. düşüncesiyle olduğunu, askerlerin bu amçsızlıkta, pisipisine gençliklerinin ya da hayatlarının yok oluşlarını anlatan güzel bir kitaptı ama duygu eksikti biraz. Daha yogun duygular hissetmek isterdim.