hulyami
Rusya'nin Çarlik doneminden Bolsevik Devrime gecisini anlatan etkileyici bir hikaye..Uzun zamandir okumak istiyordum.. Kitap üç bolumde anlatiliyor...Basta tam olarak giremedim hikayeye..Carlik donemindeki Sasenka ve ailesini anlatiyordu..Ailesi burjuva oldugu halde kendisi koyu bir Bolsevik olan genc kiz davasina sadakatini hep korudu..Tek bir yanlis yapti....O da ailesinin ve kendisinin mahvina yetti...İbretle okudum..Cok etkilendim..