belmasebil
bir serinin ilk kitabı olduğu için sanırım gereksiz uzatılan yerler vardı. zannederim yeni kitapta aydınlatılmak üzere sürekli geçiştirilip hiç bilgi verilmeyen kısımlardı bu yerler. aynı düşüncelerin hemen her bölümde tekrarı mevcuttu. fakat bilim-kurgu yazmak/üretmek zordur. bu zorluk düşünülünce ortalamanın çok çok üstünde bir kitap olduğunu hemen beyan etmek lazım. tüm gereksiz uzatmalara, oluşturulmaya çalışılan gizeme ve saire bakarak kendini son sayfasına kadar merakla okutturdu. nazarımca türü sevenler pişman olmazlar. söylemeden geçemeyeceğim her kitaba hysan gibi olağanüstü bir karakter lazım azizim :) umarım yazar sonraki kitaplarda karakteri kötü birine çevirmez.