katharsis2016
Oldukça beğenerek okuduğum bir kitaptı. Psikolojik-gerilim kitaplarını çok seven biri olarak; bu kitabın psikoloji yönünün fazlasıyla başarılı işlediğini düşünüyorum. İşin gerilim kısmında bazı eksiklikler vardı sanki kurgusal anlamda... Yine de kendini okutmayı ve içine çekmeyi başarıyor. Özellikle kişi analizleri ve psikologların çalışma yöntemleri ve düşünce biçimlerini anlatma bakımından son derece başarılı bir kitaptı.