Mustafa Coşkun
Aldığı üçüncülük derecesini sonuna kadar hak eden, bir dönemde yok satan bir kitap... Yazarın deneyimsizliği bende bir önyargı yaratmıştı ama kitabı okuyunca çok beğendim... Tavsiye ederim...
berkinn
berkinn 13 Aralık 2009
Beklemediğim kadar iyi bir kitaptı... Bir solukta bitti kelimenin tam anlamıyla... Ayrıca türü dolayısıyla da edebiyatımıza büyük bir katkı bence. fantastik türde eser yazan pek yazarımız yok... varsa da ben bilmiyorum... Ayrıca romandaki bir başka dikkat çekici nokta isimler... ilk bakışta isimlerin yabancı olduğunu sanmıştım ama sonradan öğrendim ki kitap içerisindeki tüm isimler eski türkçe ve farsça kökenli kullanılmayan isimlerden oluşuyormuş... tavsiye ederim benim gibi "esince" okuyanlara...