sanatsevergenc
Güzel bir kitaptı çerezlik bir aşk kitabı gibiydi diyebilirim çok güzel olmasa da okurken iyi zaman geçirebileceğiniz bir kitap sadece baş roldeki kız sizi çileden çıkarabilir çünkü çok kararsız ve ne istediğini bilmeyen bir tip.