fatmaa_
kitap a cok buyuk beklentiyle basladim ama sonu husran genelde hakkinda kotu yorum duymadigim bir kitap ama ben fazla begenemedim gereksiz +18 sahneler cok vardi ve bu beni oldukca rahatsiz etti.