shrfrkn
çok begenemedim. çunku başlarda yapilan haksizliklarin zorluklarin kitabin sonuna dogru bahsedilmemesi , hatta iyi bir sekilde lanse edilmiş olmasi sasirtti.celiski de diyebiliriz