irem_pr
kısa bir zamanda geçen çerezlik bir kitaptı. derin bir konusu yok. ara ara başına oturarak bir günde bitirdim.yoğunlaşmak gereken kitapların arasında biraz kafa rahatlaması için okunabilecek bir eser. yazarın diğer kitabından tarz olarak farklı. ona bayılmıştım. onun devamını bekliyordum, bu çıkmış, aldık okuduk vesselam. ancak sevgili pegasus dönüm noktasının devamını bekliyoruz.