in dubio pro reo
Çok güzel bir kitap. Pierre Loti'nin İstanbul'da bulunduğu dönemleri kendi yaşamından kesitler yaparak sunmuş.Dönemin İstanbul'unu çok güzel ve etkileyici bir dille anlatıyor.1877 İstanbul'unun ve tarihin engin duvarlarına sırtınızı dayıyor gibi oluyorsunuz..Keyifle okudum.