sakurahime
Sevdiğim serinin son kitabı. Bu kitap ile seriye veda ediyoruz. Yazarın yazımı çok güzeldi. Kitap elimde sürünmeden 2 gün içinde bitti. Akıcı ve romantik bir seri arayanlara öneririm.