Mecit Demirel
Kitapkurdu
Geçen gün bu Bey'in konferansındaydık. Yeni hiçbir şey yok söylediklerinde. Yıllardır söylenenleri derlemiş o kadar. Kitabı okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Okuma bir ihtiyaçtır. Bakanlık da kursanız bu insanın içinde bitecek bir şeydir. Eğer okumayla temelden ilgili Kültür Bakanlığı ve MEB -ikisinin de yayınevi var ayrıca- bunca çabaya rağmen okuma serüveninde bir arpa boyu yol aldıramadılarsa bu onların değil, okumayanların sorunu....<br /><br />Okuyan okuyor zaten.<br /><br />Vesselâm...