baysenin_kızı
philippa gregory ve vııı henry dönemini merakla beklerim,kitapları hemen satın alırım, bir nefeste okurum,ama bu defa biraz hayal kırıklığı yaşadım.tarih dilimi zaten çok ilginç,yazarın anlatımı muhteşem,ama olayın kendisi beni pek etkilemedi,veya diğer kitapları gibi olmadı.yine de kütüphanemde olduğu için memnunum.philippa gregory'nin bir sonraki kitabını dört gözle bekliyorum