birokur97
İlk yarısı her sayfasında hüzünlendirici, ikinci yarısından sonra ama bazı olaylar pek hoşuma gitmedi.. Ve ikinci yarısında Filistin halkı dinine düşkün yerine geleneksek lanse edilmiş