kitap sevadm
aşırı derecede çok beğendim romanlar arasında.Bir insanı sadece renginden dolayı nasıl 2.sınıf ayrımı yaptığını çok güzel bir şekilde gösteriyor daha da önemlisi kitabın arka kapağında "renkler farklı olsa da duygular hep aynıdır."sözü beni çok etkiledi.