AYÇİÇ3Ğİ
Üstat
"kıymık" la tanıştığım fitzek "uyurgezer" le beni kendine bağladı. ve bu kitabı da gerçekten etkileyici..kitap sondan başlıyor yahu.. "etkileyici" kısmının altını çizelim...